Ontwikkeling van de Bruegelgame

 

Concept, ontwerp en coördinatie: Thomas Laureyssens – toyfoo

 

Game applicatie:

Game development en design: Possibly Pixels

Iconen en illustraties: Jens Dawn

Intro animatie nar: Reanimation

 

Scenografie: ruimtevaarders: Karolien De Schepper, Christophe Engels

 

3D scanning objecten: Oxycube

Industrial design en realisatie fysieke componenten: Ocular

 

Hedendaagse versie Strijd tussen Carnaval en Vasten (Zuienkerke):

Animatie: Enclume Animation.

Interactieve video-installatie: Oxycube

Muziek op kerk scene: Artegon – Heroes

 

Reconstructie historische hoeden: Catherine Somers

 

Wildeman installatie

Wildeman hut: Joenes (in samenwerking met ruimtevaarders)

 

Wildeman video:

Regie en productie: AMOK

Spel: Gert Jochems (in samenwerking met Laika)

Kostuum: Pieter Geusens

 

Intro animatie (Wortel): Enclume Animation

 

Game prototypes door studenten game-design, interactiondesign, product-design en TV-video van LUCA School of Arts:

 

Module Emergent Game Interfaces (3BA): Jonathan Wolfs, Vincent Katsoulis, Cedric Van Laere, Door de Swert, Seppe Keteleer, Bronwen Nelissen, Maja De Maesschalck, Charlotte Andries, Ibrahim Loukili, Dennis Vanden Heuvel, Maurice Erven, Jordy Rogiers, Maarten Deroo, Jordan Biets, Kaz Tollenaar, Kevin Huyskens, Sebastiaan Cator, Rik Casters, Tim Wiertz.

 

Module Play & Game (1MA): Michiel Lateur, Mats Wouters, Nick Theunis, Kathelijne Put, Laurens Van Roosendael, Jasmien Coningx, Stef Colruyt, Kaya Kepa, Femke Van de Werf, Thomas Loix, Anke Van Asbroeck, Ilse Colémont, Lawrence Wang, Brecht Hermans, Lies Fauconnier, Wout Vanbrabant, Pieter Geusens, Gerard van Kempen, Isabelle Reynders.