Ontwikkeling van de Bruegelgame
Concept, ontwerp en coördinatie: Thomas Laureyssens – toyfoo
Game applicatie:
Game development en design: Possibly Pixels
Iconen en illustraties: Jens Dawn
Intro animatie nar: Reanimation
Scenografie: ruimtevaarders: Karolien De Schepper, Christophe Engels
3D scanning objecten: Oxycube
Industrial design en realisatie fysieke componenten: Ocular
Hedendaagse versie Strijd tussen Carnaval en Vasten (Zuienkerke):
Animatie: Enclume Animation.
Interactieve video-installatie: Oxycube
Muziek op kerk scene: Artegon – Heroes
Reconstructie historische hoeden: Catherine Somers
Wildeman installatie
Wildeman hut: Joenes (in samenwerking met ruimtevaarders)
Wildeman video:
Regie en productie: AMOK
Spel: Gert Jochems (in samenwerking met Laika)
Kostuum: Pieter Geusens
Intro animatie (Wortel): Enclume Animation
Game prototypes door studenten game-design, interactiondesign, product-design en TV-video van LUCA School of Arts:
Module Emergent Game Interfaces (3BA): Jonathan Wolfs, Vincent Katsoulis, Cedric Van Laere, Door de Swert, Seppe Keteleer, Bronwen Nelissen, Maja De Maesschalck, Charlotte Andries, Ibrahim Loukili, Dennis Vanden Heuvel, Maurice Erven, Jordy Rogiers, Maarten Deroo, Jordan Biets, Kaz Tollenaar, Kevin Huyskens, Sebastiaan Cator, Rik Casters, Tim Wiertz.
Module Play & Game (1MA): Michiel Lateur, Mats Wouters, Nick Theunis, Kathelijne Put, Laurens Van Roosendael, Jasmien Coningx, Stef Colruyt, Kaya Kepa, Femke Van de Werf, Thomas Loix, Anke Van Asbroeck, Ilse Colémont, Lawrence Wang, Brecht Hermans, Lies Fauconnier, Wout Vanbrabant, Pieter Geusens, Gerard van Kempen, Isabelle Reynders.